pátek 29. července 2011

Caught in Tsubasa RESERVoir CHRoNiCLE


Začal jsem po delší době sledovat trošku náročnější a hlavně delší anime a sice právě onu notorickou Tsubasu, kterou jsem poněkud nepochopitelně (jako dřívejší nezastavitelný fanda veškeré fantasy) do této doby míjel. Nicméně princip náhody funguje vždy a při náhodném brouzdání internetem jsem narazil na skvělé 720p verze obou sérií, filmu i doprovodných OVA... Jsem zatím u osmé epizody a musím uznat, že už v té první byly určité náznaky epičnosti (příchod všech hlavních hrdinů do Japonska), která se postupně začíná dostávat na povrch, jakkoliv je rozjezd zatím spíše pomalejšího rázu. Neuvěřitelným způsobem tento serál vydzvihuje vysoko nad průměr jeho úžasná hudba, často se přistihnu, že nechci aby daná třeba i natahovaná scéna skončila, protože v pozadí hraje něco neuvěřitelného... Naposled jsem měl podobné pocity po hudební stránce u Angel Beats a předtím u Macross Frontier. Tenhle článek nemá sloužit ovšem jako žádné preview nebo něco podobného je to spíše takový výkřik do tmy ilustrující mé současné pohlcení Tsubasou jako celkem, recenze všech částí tohoto anime opusu sem budu postupně nahazovat, takže dočkejte času, já jdu na devátý díl :D.

Žádné komentáře: