středa 17. srpna 2011

There's always a mole in the CTU

Doháním resty mezi něž patří i pár sérií 24. Jack Bauer měl u mě kdysi pozici nezranitelného poloboha s devítkou; začínal jsem poměrně klasicky od první série, která mě překvapila svojí svižností, tempem a hereckými výkony, stejně tak jako svými velmi dobře zvládnutými akčními scénami s důrazem na respektování reality. Druhá série byla zlomovým okamžikem, protože ji dodnes považuji za vůbec to nejlepší, co může televize v rámci akčního seriálu nabídnout; Jack se zde definitivně stává one man army/torture expert a divák se jen nestačí divit. Naproti tomu třetí série se ukázala býti obrovským zklamáním: nudné a zmatené pobíhání po Mexiku mi tenhle seriál dokázalo na dlouhou dobu znechutit. Po pár letech jsem se ale k Jackovi a CTU zase vrátil a sjel sem šestou a sedmou sérii, k těm můžu dodat jediné - solidní práce. Osmá a bohužel poslední série byla mnou sledována když běžela v televizi a ačkoliv to byla velká změna (žádné L.A., žádné CTU, mnoho nových postav), tak musím uznat, že tahle show dokázala odejít s grácií a i osmá série se řadí k tomu lepšímu, co nám tenhle seriál dokázal nabídnout.

Africké intermezzo s názvem Redemption, které zní skutečně hodně béčkově si stále schovávám na horší časy, nyní se snažím dorazit kdysi rozdívanou pátou sérii (zbývá mi posledních několik dílů) a mám před sebou čtvrtou sérii, kterou jsem kdysi také načal, ale nedokázal dokončit a opustil jsem ji tudíž hned na začátku, tuším, že někdy okolo pátého dílu. Čtyřku i pětku určitě dojedu ještě přes tyto prázdniny no a ta nešťastná trojka a Redemption budou muset počkat na příhodnější dobu. Chtěl bych dodat už jen jediné: díky Jacku za každý akcí nabitý den!

Žádné komentáře: