pondělí 30. května 2011

My sweet escape

No jo, nějak mě to všechno doběhlo, předběhlo a podrazilo nohy. Na youtube se mi dokola točí (,,stuck on repeat'') Gwen Stefani, Stargate music videa (still sad because of the cancellation) a různé další věci více či méně obskurního ražení. V kině nic nejde, chtěl jsem jít na Kazatele, ale poté, co jsem zjistil, že bez 3D to tentokrát nepůjde si raději počkám na m-HD rip a na další Piráty vážně nemám náladu. Posledním zářezem tedy zůstává vynikající Fast Five, což mi připomíná, že bych si měl dát maraton Fast and Furious a nahodit nějaký větší souhrnný článek...času dost. Nechce se mi učit pracovní právo, tak hledám výmluvy všude možně, ale zítra už budu muset vážně začít.

Včerejší večer byl naprosto skvělý po pivní stránce; konečně jsem se totiž dostal do nově otevřeného pivního baru Zubatý pes, bohužel mám Vršovice opravdu z ruky. V tomhle velmi příjemném moderně zařízeném podniku se totiž na 15 pípách točí piva malých českých pivovarů, ale i piva skotská, dánská či norská. Mým primárním cílem bylo ochutnat hlavně ta skotská piva z produkce pivovaru BrewDog, což je takový velice sympatický menší pivovar, který se nebojí dělat piva jinak. Měl jsem možnost ochutnat jejich Riptide, který jsem dostal k Vánocům a od té doby jsem se těšil na další setkání, navíc naprosto miluju jejich design lahví i kríglů. Beer for Punks mají na svých stránkách, well count me in! Kromě jejich piv jsem ochutnal i piva z produkce norského Nøgne Ø a dánského Mikkeller, která mi rovněž velmi chutnala, no a malou českou výjimku tvořilo pšeničné pivo od Matušky, a to skutečně ostudu naší kotlině neudělalo. Podařilo se mi projet po malých pivech (někdy i 0,2 l) celou zahraniční nabídku (samozřejmě pouze tu točenou, lahvový výběr je zde poměrně slušný) na zbývajících 8 českých piv už jsem sílu neměl; alespoň, že jsem dal toho Matušku. S kamarádem jsme si k pivu dali sušenou dračí klobásu nepochybně z pravého draka a studené vepřové výpečky, teplá kuchyně se bohužel nevede, což je asi tak spolu s polohou jediné minus baru. Malý přehled na závěr:

Nøgne Ø - Two Captains Double IPA
Nøgne Ø - Saison
BrewDog - 5am Saint
BrewDog - Hardcore IPA
Mikkeller - Funky E-Star
Mikkeller - Green Gold IPA
Matuška - Pšeničné

Saison hodně překvapil, 5am Saint byl asi nejlepší celkově, Funky E-Star byl velikonoční speciál, takže by byl hřích té šance nevyužít no a Matuškovo pšeničné bylo jako pravý německý weizen.

Jinak jsem pořád docela down ze zrušení Stargate, ale tohle rekapitulační video ze všech sérií mi udělalo vážně radost, takže klikněte na HD a zamáčkněte slzu:

Žádné komentáře: