středa 11. května 2011

Death of a Legend


Včera jsem viděl poslední díl Stargate Universe a stejně jako Eli pozorující Destiny v FTL jsem i já pocítil smutek smíchaný s nostalgií. Na Stargate jsem koneckonců vyrůstal, a tak s definitivním zrušením SGU odchází i kousek mého já. Malá rekapitulace:

Filmy

Stargate
Stargate: The Ark of Truth
Stargate: Continuum

Seriály

Stargate SG-1 (214 epizod)
Stargate Atlantis (100 epizod)
Stargate Universe (40 epizod)

Určitě by to chtělo nějaký obsáhlejší článek, ten se mi také formuje v hlavě už několik týdnů, ale nyní jednoduše nemám čas, proto bych chtěl na tomto místě alespoň poděkovat tvůrcům a hercům celého Stargate univerza za všechny příjemně strávené chvíle, ať již v naší galaxii, galaxii Pegasus nebo na druhém konci vesmíru. Díky a godspeed.

Žádné komentáře: