pátek 10. června 2011

C stands for Change

Tak dnes jsem se konečně dokopal k menšímu úklidu (všechno lepší než učit se ekonomii, že?): smazal jsem pár výkřiků do tmy, skoro všechny svoje školní eseje (v obou jazycích) a poupravil jsem úvodní článek. Ten byl původně špatně otagovaný jako odkaz a navíc trochu řekněme nesmyslný a zbytečně vágní, přece jen po pár letech už má člověk trochu představu, jak se to tady bude nadále vyvíjet...

Celkem se ustálila podoba filmových recenzí/dojmů, které chci určitě zachovat, trochu jsem naťukl i hodnocení anime a knih, ale tady jsem spíše na vážkách, protože na anime zaměřených blogů je u nás docela hodně a myslím, že některé jsou i vážně kvalitní, takže v tomhle ohledu se bude jednat spíše o příležitostné články nebo nějaké detaily ze zajímavých sérií. Knihy také raději čtu, nicméně zde mám nahrubo připravené osnovy zhruba čtyř dalších článků, proto se minimálně těchto ještě dočkáte. Rozhodně se chci více zaměřit na pivo a věci s pivem spojené, chystám další pokračování seriálu Všechna piva světa, hodnocení některých pivních akcí či zajímavých hospod. Naopak hudební recenze a pravděpodobně i hudbou celkově se již asi na tomto místě zabývat nebudu, zato plánuju recenzovat hry, ale pouze ty, které jsem poctivě dohrál; momentálně mám rozepsanou monumentální recenzi Fallout 3 a určitě se dočkáte i zhodnocení Gothic 3, který snad tentokráte skutečně dohraju až do konce.

Tolik tedy k blízké budoucnosti, uvítám jakékoliv připomínky/návrhy/whatever. Peace.

Žádné komentáře: