pondělí 6. září 2010

Karate Kid


Původní osmdesátkovou verzi jsem neviděl a ani mě moc neláká, zato Jackieho Chana můžu, pokud zrovna nehraje v přiblblé komedii pro děti, že? K příběhu snad jen toto: mladý klučina z USA (Smith) se přestěhuje do Číny, kde ho začnou mlátit zlí Číňané, protože je kapitalista a ještě k tomu černoch a všichni mu chtějí šahat na jeho ultra cool dredy; (navzdory názvu se ve filmu setkáte pouze s kung-fu, ale to asi až tak moc nevadí) nicméně na scénu přichází tajemný domovník (Chan), který se odhodlá naučit našeho mladého Padawana ,,the real kung-fu'' a o několik efektních záběrů Velké čínské zdi později jsme všichni ready na velký turnaj, kde to samozřejmě všem natře a posledního typana sejme i přes svoji zlomenou nohu...

O příběh tu vážně nejde; já jsem se dočkal Chana v dobré mentorské roli, do které se dokázal vžít, dále se mi líbil výlet po nejkrásnějších místech Číny a ten poslední západ byl docela epic, takže všechno v pořádku. Mladý Smith moc nehraje, přesto se na něj dá zvyknout a ještě jednou musím vydzvihnout prostředí, ve kterém se všechno odehrává, protože kdyby se tahle sranda děla dejme tomu na předměstí Chicaga, tak by hodně ztratila na atmosféře. Čekal jsme úplný fail, nakonec jsme se dostal docela pohodový snímek, který se nemá za co stydět.

Žádné komentáře: