pátek 23. dubna 2010

I'm in no hurry, you go run and tell your friends I'm losing touch, fill their heads with rumours of impending doom

Rozhodl jsem se, že tady budu postupně publikovat i svoje eseje a úvahy týkající se převážně problematiky akčních filmů a pomíjivé krásy direct-to-DVD produkce. Texty vznikají pozvolna a jsou několikrát přepisovány a doplňovány; k tomu, abych vůbec mohl začít psát je nutno nasledovat většinou několik filmů či jejich klíčových scén, tudíž čekejte nepravidelné aktualizace (jako ostatně tomu bylo doposud). První text má pracovní název Sto způsobů držení zbraně aneb jak se vypořádat s realitou a bude zde publikován pravděpodobně během příštího týdne. 

EDIT (14.5.2010)
Delší dobu mi nešel internet a mezitím mi začalo zkouškové, takže dříve avizovaný text musím odložit na dobu pozkouškovou (cca. druhá půlka června), do té doby snad stihnu dopsat dva kratší texty, které by se zde měly objevit během dvou týdnů.

EDIT  (6.10.2014)
Text jsem nikdy nedokončil, zachovaný fragment jsem ovšem na blog nakonec umístil.

Žádné komentáře: