úterý 23. června 2009

The Hangover

Musím se přiznat, že se u filmů moc nesměju, prostě nejsem ten typ. U The Hangover, který se český distributor rozhodl uvést raději pod názvem Pařba ve Vegas, mi však tekly slzy. V úterý jsem měl zápis na PF UK, pondělní večer tedy byl volný a já se rozhodl pro kino. Tři hodiny sedět v kině a poslouchat čínštinu se mi nechtělo (Krvavé pobřeží), a tak jsem si vybral Pařbu, a nelitoval jsem.
Základní premisa je vcelku prostá. Jeden ze čtveřice kamarádů není po propařené noci vůbec k nalezení a zbývající tři se vydávají zjistit ,,what the fuck happened last night''. A tak začíná kolotoč šílených příhod plný politicky nekorektní srandy (narážky na 11. září nebo holocaust), občasných nechutností (trocha těch tělních šťáv + onanie kojence) a trochy té životní pravdy:

1: ,,Remember, what happens in Vegas, stays in Vegas.''
2: ,,Oh, I wouldn't...''
1: ,,Except for herpes, that shit is gonna come back with you.''

Myslím, že film netěží ani tak ze svého humoru, který je docela standartním průřezem Prciček a pár podobných filmů, jako ze svých postav. Vemte si, že zde máte rozumného, ale pohřešovaného ženáče, poněkud podivného bratra jeho nastávající (vynikající Zach Galifianakis), cool učitele ze střední a utlačovaného zubaře. Ráno najdou ve svém hotelovém pokoji kromě sami sebe, zvratků a tuny chlastu ještě i tygra a malé dítě, a co teď, když si nepamatujete vůbec nic? A možná přijde i Mike Tyson...
Hudba taky není špatná, i když soundtrack jako takový ničím nepřekvapí, možná kromě originálního coveru Candy Shop od 50 Centa, který zazní na konci filmu. Délka stopáže činící 90 minut je odpovídající formátu snímku a až poběží titulky, tak neodcházejte, čeká vás ještě série fotek z párty foťáku, a ty vážně stojí za to.  

Žádné komentáře: