sobota 13. června 2009

Doing nothing has never been so much fun!

OK, takže teď skutečně nemám nic na práci. Normálně bych tohle vzduchoprázdno asi uvítal, ale nic by se nemělo přehánět, když říkám skutečně nic na práci, tak to myslím ad absurdum vážně. 

Najel jsem teda na seriály (Dead Like Mie, Six Feet Under a další), filmy, co jsem nestihl doteď shlédnout (třeba Gauneři od Tarantina) a hlavně knihy. Během chvilky v Praze jsem vybrakoval stojánky s Routledge Classics v Luxoru i v Oxford Book Store a nyní se jima prokousávám :D. Taky jsem si udělal radost a koupil si trošku guilty pleasure young adul novel od Miévilleho. Jmenuje se to The City and The City, a zatím je to teda hodně zajímavé...navíc to má supr obálku a je to teda large print edition (sice stále nechápu k čemu to je, ale nevadí), tím pádem se to v knihovně i docela vyjímá. 

Kromě řekněme duševní potravy jsem samozřejmě najel i na potravu mému srdci (a hlavně žaludku) bližší - jo, myslím tím pivo. A ne jen tak ledajaké, nýbrž pravé trappistické pivo. Značkou Authentic Trappist Product se mohou honosit pouze piva uvařená v šesti klášterech na světě (pět z nich je v Belgii a jeden v Nizozemí) a další výrobky (hlavně pivní sýry a další doplňkový sortiment). V Praze se dají bez větších potíží sehnat všechny. Mě se zatím nejvíc zamlouvá asi Chimay, Westmalle je na mě příliš hořký, Orval méně výrazný, než by měl být. Zbývá mi zkusit ještě La Trappe a Rochefort, takže uvidím. Velmi výhodně se dají zakoupit hlavně půllitrové láhve v Bille na Náměstí republiky. Taková sranda vás vyjde na 159 Kč (uvážíme-li, že normální třetinka stojí okolo 80 Kč a víc, je to poměrně výhodná koupě). V té Bille mě vážně překvapili: v nabídce mají tři druhy Chimay, Westmalle, Orval i La Trappe.

No, a co se děje v hudbě? Bohužel opět nic moc. Čekám na třetí album Arctic Monkeys, čekám na nové Strokes a Kooks, čekám dlouho a marně. Opičky vyjdou někdy v srpnu, ale předtím snad uslyším nějaké nové songy na RFP, kam se už nemůžu dočkat. V poslední době mě chytl hlavně nový sing od Enter Shikari s názvem Juggernauts. Je to trošku odklon od jejich prvního alba, míň screamo, víc melodie...nu posuďte sami.

Žádné komentáře: