sobota 28. července 2012

A small correction

Po delší době jsem zase jednou ochutnal jedno belgické pivko, a ačkoliv jsem ho hodnotil již dříve, tak zde musím uvést svůj nový názor na něj. Jedná se o Dendermonde Triple, které jsem kdysi v záplavě dalších belgických piv nespravedlivě odsoudil jako:


lehce zapomenutelné pivko, prakticky ničím výjimečné není; pěna dobrá, nádherná barva se snaží zachránit podprůměrnou chuť. Alkohol zde není tak dobře maskovaný a je cítit na jazyku, v rámci silných belgických ale jednoznačné zklamání.
Celkem: 2/5


A nyní tedy dodávám: jistě alkohol skutečně není dobře maskovaný, nicméně uznávám, že to mi už ani tak nevadí, v chuti ovšem nalézám zajímavé jemné ovocné tóny a takovou jakoby lehce kyselkavou linku, která činí toto pivo skutečně zajímavým. Takže na druhé ochutnání a delší zamyšlení musím dát 3,5/5 s tím, že bude asi zajímavé vracet se i k dalším hodnoceným pivům a pozorovat tak na nich, jak se moje chuť vyvíjí.

Žádné komentáře: